Kanskje flere som kjenner til fenomenet av å ha litt for mye? Men så er det er jo alltid gøy å bytte ut litt av garderoben! Budene sendes til meg på mail:
visionofnorway@yahoo.com. Frakt kommer i tillegg. Her vil det nok stadig komme ut noe nytt for salg, så følg med! God shopping:)
Platåstøvler, kjempe tøffe, str. 38/39, kr. 100,- SOLGT
Støvler str. 39, hele og pene, er lite brukt, kr. 100,-
Tøffe Bianco støvler str. 39 kr. 100,- Veldig pene og lite brukt. SOLGT
Tøff tunika med nagler fra Floyd kr. 200,- (nypris 799,-) Brukt en gang! SOLGT
Brun pelsvest fra BikBok str. M. Veldig pen og lite brukt, kr. 200,- SOLGT
Tunika med lekkert hjerte fra Floyd str. M, kr. 100,- Brukt kun 2 ganger! SOLGT
Lekker skjorte fra prèt à porter, brun transparant i str. S, kr. 100,- SOLGT
Grå lang strikket genser fra Vavite, str. L, kr. 200,- Brukt kun 1 gang! SOLGT
Turkis topp fra funky girls str. M, kjempe tøff til skinntights! Kr. 100,- SOLGT
Genser med hette og tøffe sølvdetaljer, str. S, kr. 75,-
Stor og romslig, lekker bag i beigeaktig farge, kr. 75,-