Nettshop

Kanskje flere som kjenner til fenomenet av å ha litt for mye? Men så er det er jo alltid gøy å bytte ut litt av garderoben! Budene sendes til meg på mail: visionofnorway@yahoo.com. Frakt kommer i tillegg. Her vil det nok stadig komme ut noe nytt for salg, så følg med! God shopping:)


Platåstøvler, kjempe tøffe, str. 38/39, kr. 100,- SOLGT


Støvler str. 39, hele og pene, er lite brukt, kr. 100,-


Tøffe Bianco støvler str. 39 kr. 100,- Veldig pene og lite brukt. SOLGT


Tøff tunika med nagler fra Floyd kr. 200,- (nypris 799,-) Brukt en gang! SOLGT


Brun pelsvest fra BikBok str. M. Veldig pen og lite brukt, kr. 200,- SOLGT


Tunika med lekkert hjerte fra Floyd str. M, kr. 100,- Brukt kun 2 ganger! SOLGT


Lekker skjorte fra prèt à porter, brun transparant i str. S, kr. 100,- SOLGT


Grå lang strikket genser fra Vavite, str. L, kr. 200,- Brukt kun 1 gang! SOLGT

Turkis topp fra funky girls str. M, kjempe tøff til skinntights! Kr. 100,- SOLGT


Genser med hette og tøffe sølvdetaljer, str. S, kr. 75,-


Stor og romslig, lekker bag i beigeaktig farge, kr. 75,-