2. oktober 2010

Snikende tiger på vei inn i garderoben?


Det kan være at noen av dere har fått med dere at jeg er litt begeistret for fuskepels og dyreprint.
Gjerne i den kombinasjonen. Da er det vel ikke en overraskelse at jeg falt pladask for denne lille godbiten. Hvit tiger imitasjon, vakkert! Og av alle steder var det på nettstedet Klingel jeg kom over den, pris ca. 1500,-. Ikke så aller verst det. Men nå har det seg sånn at jeg allerede har investert i en jakke
i høst, og mannen min blir ikke noe mer begeistret med tiden over ting som kommer luskende
inn døra. Men det er både lov og moro å drømme litt da!

Den nye jobben min går strålende, i korte trekk er det; utrolig moro, krevende, slitsomt, og spennende.
Jentene er kjempe koselige og positive, og jeg er heldig som har fått så fin velkomst av dem.
Jeg kjenner at jeg er blitt et skikkelig konkurransemenneske. Å være butikksjef betyr budsjettansvar,
og det er mye intern kniving om det å være de beste butikkene. Det er her instinktene mine
er blitt vekket, og klørne kommer litt fram. Jeg synes det er utrolig morsomt,
her er det bonuser å hente og premier å vinne. Opp og fram! :)

Ellers er helgen en etterlengtet pust i bakken. Etter nok en lørdag med rydding i hage og kjeller,
er det nå tid for kos. Masse kos. Med snop, film og kjæresten, skal dette bli en herlig helg. Jeg gleder
meg så til å ha god tid med gutten min, og bare romle og kose. Ha en romlete, herlig helg dere også:)

28. september 2010

Knall god start i ny jobb, og herlig pai til middag..:)



Denne uken er super spennende for min del. I går var det siste dag med opplæring, og i dag satt jeg i gang med min nye jobb! Nå står jeg på egne ben. Spennende. Og litt nervepirrende. Og utrolig morsomt! Også har jeg tatt tak i meg selv med tanke på å ivareta kosen i hverdagen. Denne uken skal bli god. Det var jo litt spesielt i forrige uke pga. all opplæringen og farting til Oslo osv. Det tar på å være under opplæring i ny jobb altså! Alle sanser er konstant i beredskap, du smiler hele tiden, selv når mest sannsynlig ingen ser deg, du prøver å være så pen og flink og snill som mulig, du suger inn alle inntrykk, og prøver å få deg all ny kunnskap på en gang. Det er rett og slett ganske slitsomt, men akk så morsomt! Du lærer utrolig mye nytt, blir kjent med mange nye mennesker, tilegner deg ny kunnskap og utvikler deg. Hurra for utvikling!

Første dagen har gått kjempe bra. Jeg fikk en super velkomst av jentene og føler meg allerede litt husvarm. Nå er jeg nettopp kommet hjem og skal ha herlig middag med elsklingen, som han har laget til oss. Pai med kylling, masse ost, eggeblanding og masse hemmelig snadder. Mmmm...ha en fin fin kveld, det skal jeg:)

26. september 2010

Puh, endelig søndag og hagearbeid!


Ja da var det blitt alt for mange dager siden jeg sist skrev noe på bloggen, skam! Den siste uken har
jeg vært på opplæring i den nye jobben, og dagene har vært lange og slitsomme. Og da har jeg blitt bitt
av den berømte tidsklemma, med lange dager på jobb, kø på vei hjem, legge seg tidlig, stå opp tidlig, klesvask, husvask, nistepakker, middag hos svigermor osv. Kjedelig. Note to self: Husk kosen
i hverdagen! Jobbe mere med det neste uke.
Fredag var det kickoff i Oslo, fantastisk morsom dag. Masse glade damer samlet til foredrag, motevisning, kampanjepresentasjon og herlig lunsj på SAS hotellet, knall fin dag! Denne jobben blir super!

Etter en stressende uke, har det vært kjempe deilig med frihelg. Vel, når det er frihelg er jo selvfølgelig
det en gyllen mulighet til å gjøre forefallent hus og hage arbeid, så vi hoppet i arbeidsklærne lørdag
morgen og satt i sving med opprydding i hagen. Herlig å bli kvitt masse og rensket opp.
Etter en deilig kveld på koselig venninnebesøk, og senere litt spekemat med vin og kos sammen med
mannen min og en kamerat han hadde på besøk, gikk vi jammen løs på hagen igjen i formiddag.
Flinke folk. Så nå er det snop og film på hjemmekinoen som gjelder, og kom du deilige søndagskveld!
Ha en fin helg videre, det skal jeg!

21. september 2010

Litt leopard piffer opp hverdagen!


Ja, jeg er jo allerede selvutnevnt shopoholiker, og leopardfan. Jeg elsker leopardmønster på klær,
sko og vesker, og at nettopp det har gjort comeback i høstens motebilde, faller rett i min gate.
Jeg liker å følge med på moter og trender, men er absolutt ikke slavisk. Jeg har min egen stil og egne
favoritter, og bytter ikke ut garderoben fordi en ny trend entrer motebilde. MEN i jobben min må jeg
følge med på motene, jeg MÅ vite hva jeg snakker om og jeg MÅ gå med noeav det sist ankommende. Stakkars meg:) He he, men alvorlig talt, hvis man ønsker går det rent praktisk å følge motebilde kun ved
å tilføre noen detaljer. En leopardveske, en rød leppestift, skinntights, store strikkegensere. Sistnevnte
er vel ikke å forakte uansett på denne tiden. Gjør litt mote og glam ut av hverdagen med enkle detaljer,
du må ikke være moteslave eller tilegne deg all kunnskap, og det trenger ikke vært dyrt.
Det er lite som skal til om du har interessen, men ikke helt vet hvordan.

Da jeg fant denne vesken gjemt, og glemt, bort på boden, var jeg happy! Den er jo bare fantastisk,
og litt leopard i hverdagen er røft, lekkert og sensuelt. Me like! Enhver garderobe i høst bør inneholde
litt dyremønster, som for eksempel en veske. Da blir det et kult tilbehør, to much blir bare rotete,
billig og harry. Men én detalj med dyremønster sier bare: mjau:) Det er i allefall min mening, permanent,
og ikke så rent lite av resten av designerverdenen sin denne høsten.

20. september 2010

Rødt er det nye sorte i høst


Jeg elsker denne kåpen, høstens hotte kåpemote med denne supre hettekragen er jo glimrende når det virkelig blir kalde dager. Personlig synes jeg det er ganske kaldt nå, så da er det jo bare å stålsette seg!! 
Forhåpentligvis blir jeg å finne med denne kåpen i høst, og da er jeg ikke i tvil hvilken farge jeg velger. Rødfargen er hot nå, rød er det nye sorte i høst, og går du for røde detaljer, vil du garantert
bli lagt merke til! Jeg elsker rødt, det er feminint, lekkert og sensuelt. 
Akkurat nå får du 40% på en valgfri vare hos Ellos, og da blir det jo heller ikke store summen
om du skal investere i en ny lekker kåpe denne høsten.

Hva skal vi ha til middag?


Når du kommer hjem fra jobb eller skole, og er bare så sulten (!) er det ikke lett å sette i gang med
en god middag med variert innhold. Du vil jo bare ha noe farlig fort! Men legger du litt tid og godheten
i middagen, er det jo enda mer herlig å sette seg ned foran tv, med en god middag i fanget. Det ble
saken hos oss i dag, det ble en spennende grateng fylt med kjøttdeig og hjemmelaget saus, pasta og hjemmelaget ostesaus, toppet med knust tortillachips og ost, og gratinert i ovnen, jummy, anbefales!

I tillegg til at det er godt å spise mye deilig mat, er det veldig koselig å lage maten sammen. Vi har vår kvalitetstid når vi kommer hjem fra jobb og skole, og kan bruke tid sammen på kjøkkenet. Det er vår tid.
Vi prater om hvordan dagen har gått, tar noen ganger et glass vin, koser og rører. Han lager selve maten,
jeg er assistent, rydder, vasker og dekker bord. Det føles bra å gjøre noe koselig ut av noe som for
mange er rutinejobb og litt kjedelig. Gjør det til noe hyggelig sammen, og nyt hverdagen!

19. september 2010

Orden i sakene - til inspirasjon og glede



Hei jeg heter Therese, og jeg er shopoholiker.
MEN det var ikke det som var poenget her, nå ville jeg gi litt inspirasjon til hvordan en kan holde fin
orden i garderoben, og ha det moro med tingene vi anskaffer oss. For lets face it, det er jo endel klær
og sko som finner veien hjem til oss jenter. Jeg har laget meg en liten fotobok som for det første er
veldig morsom å ha som pynt på klesrommet, men som for det andre, og kanskje mer nyttig, kan brukes
til å bla igjennom når jeg lurer på hvilke sko jeg skal velge til ett antrekk! Smart ikke sant? 

Fotobok tips: Ta bilde av alle skoene på et fint teppe eller lignende,
slik at alle bildene har lik bakrunn, og albumet blir helhetlig pent å se på.

Dette er jo selvfølgelig matnyttig for deg som har litt flere enn 5 par sko. Legger du til en null, stemmer
det kanskje bedre med min virkelighet. Men ikke si det til mannen min. Med dette lille inspirasjonshefte
har du altså full kontroll på hva som befinner seg i alle de eskene, i skapet, på boden osv...
Prøv det selv, and you can thank me later:) 

Elipsemaskinen er min venn..

PT og flott ektemann


Svett i panna ja.. Men ingen fullfigur bilder enda:)

Da har startskuddet gått for høstens treningsprogram. I vinter lagde vi treningsrom hjemme, og nå er
det igjen tid for å legge ned noen timer der hver uke. Alle kan sikkert identifisere seg med at det ikke
alltid er like gøy å komme seg opp av sofaen for å legge iver og lyst i en treningsrunde, men jeg er så
heldig å ha en meget motivert, og motiverende partner, og det hjelper på! Også er jeg litt flink selv
og da..he he, lov å si det? Jeg er i hvertfall veldig motivert for å bli litt strammere, å bli gift er ingen
grunn til å sette seg i godstolen å ta livet med ro! Tvert i mot, enda større grunn til å holde seg
i form og fortsette å være den personen en slo seg til ro med. Jeg vil i hvertfall prøve
å være flott for mannen min, kan ikke skade på den gode hverdagen det? :-) 

18. september 2010

Gratis gavepakke


 
AVSLUTTET, en vinner er blitt trukket:)

Har funnet frem en koselig liten gavepakke med ting som jeg ikke har fått bruk for, og hva er vel bedre
enn å gi den bort til noen andre som kan få glede av den? Det er en lekker leppestift fra Loreal/Claudia Schiffer, dyp mørk rød farge, og et nydelig lite smykkeskrin med speil.

Konkurransen går rett og slett ut på å skrive en koselig kommentar. Ha ha, enkelt?
Legg inn en kommentar her, konkurransen avsluttes i morgen søndag kl. 21:)

Lise Lotte ble vinner av denne konkurransen, du må sende meg en mail: visionofnorway@yahoo.com

17. september 2010

Siste arbeidsdagen min er over


Litt vemodig er det, når siste arbeidsdagen på Floyd kom i dag, en epoke er over. Men en ny åpner seg, enda bredere og mer spennende, og du verden så spennende den blir! På mandag starter jeg opplæring
i ny jobb. Butikksjef. Jeg smaker litt på ordet, og da tenker jeg utfordrende, litt skremmende, mer ansvar, mer jobbing, mer klær, mer lønn, mer moro, mer alt! Jeg elsker følelsen av ikke helt å vite hvordan det blir. Jeg vet bare at det blir veldig bra!
Men først er det helga, og kom du deilige frihelg. Det er herlig, vi skal bare kose oss sammen, spise god
mat, se film, være sammen, lille familien min. Hva skal du i helgen? Uansett håper jeg den blir koselig:)

16. september 2010

Legge inn kommentarer på bloggen

Jeg må bare poste en aldri så liten bruksanvisning angående det å legge inn kommentarer til innleggene
mine. Jeg har fått flere spørsmål bl.a. på mail hvor dere sier at det er vanskelig å legge inn
kommentar, og om man eventuelt må ha en innlogging. Det trenger du ikke å ha.
Når du trykker på "kommentarer" under selve innlegget du ønsker å kommeneter, må du i feltet 
"kommenter som" velge: navn/nettadresse. Da kommer det opp et nytt vindu hvor det står rediger
profil, her taster du inn navnet ditt. Altså ingen innlogging nødvendig. Men jeg opplever at det er noe
bugs i perioder, så fungerer det ikke, prøv igjen:) Håper dette var til hjelp!

15. september 2010

Gleden av en god hverdag


Jeg har noen ting jeg er veldig glad i å gjøre når jeg er hjemme alene. Det ene er gleden av et flunkende
nytt magasin, morgenklubben på radioen, slått i følge av en god kopp kaffe. Det er rett og slett noe av
det beste jeg vet når jeg har litt tid for meg selv før jeg skal jobbe på ettermiddagen. Da har jeg laget
kaffe og nistepakke(r) til skolelyset mitt og kysset han farvel, gitt mat til dyra, og gjerne ryddet og
ordnet litt i huset. Så er det tid for seg selv.
Jeg koser meg masse med mannen min, og vi har en herlig hverdag, men det er godt å ha noen gleder
en koser seg med når en er alene òg. Jeg kjeder meg aldri, det har jeg hverken tid til eller for lite
innhold i livet til å gjøre. Det er bare å finne på noe du trives med! Så om det er å pusle med
en hobby, å gå en tur, dra på cafè, prate med venninner, shoppe, trene, gå på et kurs,
ordne i huset eller å lese en bok, kos deg!! Det gjør jeg, med all of the above.
Bortsett fra treningen da, det har jeg tenkt å begynne med. Hadde tenkt!

14. september 2010

Det ble suksess


Jeg ble kjempefornøyd jeg! Og det beste av alt, det kostet meg bare 60,-, hos frisøren med mitt
laaaange hår må jeg jo betale en tusenlapp! Ja, takk til H&M, jeg var skeptisk,
men reklamerer og applauderer dere for denne flotte hjemmefargen.

Dagen i dag har gått i rasende tempo i grunn, gjør det ikke alltid det når man koser seg
og vil få mest mulig ut av en dag da? Det er tilsynelatene slik for mine fridager i alle fall.
Det ble en bytur; vindushopping på Høyer, begynte på julegavene (!) hos Sinclair, og hjalp mormor
på ica maxi. Jada, en innbringende bytur! Også ble det jo innmari bra vær i dag, reine sommeren jo!
Så kakaoplanene mine ble utsatt, blir nok av høstdager fremover hvor kakaoen smaker innmari
mye bedre enn på en solskinnsdag som denne. 

Det var så deilig å freshe opp fargen litt, har blitt ganske slitent etter sommeren. Det er så mange som
sier til meg at jeg er så heldig som har så langt hår (ja, det er faktisk mitt eget, ikke extensions:), men
det er jaggu endel jobb også. Det blir ikke slett, glansfullt og fint av seg selv om morgenen gitt!
Men det er absolutt verdt det, jeg er fryktelig glad i det lange håret mitt. Jeg har vel spart
i nesten 10 år nå, og kommer garantert til å ha det langt i minst 10 år til. Hver gang jeg får et lite stikk
av lyst på kort bob, flyr tanken bort like fort som den kom. Jeg mener ærlig talt, selvfølgelig
er det kult med tøff frisyre, men jeg hadde savnet det lange håret igjen, fort.
Det var mye tankespinnerier rundt hår, faktisk,
ja det er mange viktige ting å tenke på her i verden!
He he, ha en flott kveld da, klem fra meg:)


Rolig morgen med skumle striper i håret


Ja, det må jeg si, nå er jeg 27 år og det er første gang jeg striper håret selv..spennende.
Også skal jeg ha lyse striper, må si jeg er litt spent. Skrekkene er jo liksom orange hår, det hadde vært krise. Er litt skeptisk når jeg ser bildet... Men det blir vel bra, håper jeg.

Ellers er det fridag i dag, og siden jeg har så ryddig hus, som jeg så fint kåserte i går om Norges rike
og rene gulv, tenker jeg det melder seg en aldri så liten shopping tur til byen! Og det er alltid kos!
Har sikla lenge på en ny jakke. En fluffy, varm og skjønn lite sak.
Og nå er det jo plutselig blitt høst! Syntes det er koselig jeg altså, å finne frem lune strikkeplagg og fine kåper. Jeg liker høstens friske luft, fargene og stearinlysene. Jeg liker ikke tanken på at vi har
vinteren i møte, men det velger jeg å ikke tenke mere på. Høsten er fin den, det er bare
å nyte kosen den innbyr til. Hver morgen for eksempel, tenner jeg stearinlys når jeg
setter meg ned med en kopp kaffe, blogger og frokost.
Må si det har sin sjarm:)

Nå må jeg sjekke den guffa i håret, krysser fingrene for at dette gikk min vei
(ellers blir det hastetelefon til Charlotte, frisøren min).
Så blir det som nevnt en bytur, også lurer jeg på om ikke jeg skal nyte høstdagen med
en varm kopp kakao og et nytt magasin når jeg kommer hjem.
Ja, det er ikke så værst:)

13. september 2010

Norges rike og rene gulv


Noe av det jeg liker best, sånn hverdagslig, er å komme hjem etter tidligvakt på mandag,
gjøre rent og pusle i huset, for når fridagen min kommer på tirsdag kan jeg bare kose meg med
det jeg har lyst til, i rent og ryddig hus! Ja, jeg er blitt voksen, jeg hører det på meg selv nå,
når jeg finner glede i rent hus liksom, hehe, ja det er en del av livet det òg:)
Så da er altså rengjøringen unnagjort, og jeg kan sette meg ned å se på Norges Rike
med noe godt attåt, og glede meg til en hel fridag i morgen, hurra :-) Ha en super duper kveld!

Ny uke, nye muligheter



Jada jada, det er jo så flott å være optimistisk når mandag morgen kommer, men i realiteten
suger det jo litt. Helgen min har i allefall vært så deilig at jeg har ingen som helst slags trang til å haste
inn i ukens nye muligheter. Jeg syntes de mulighetene livet allerede tilbydde meg i helgen var utmerket.
MEN det er jo bare å kaste seg rundt, også blir det jo så bra med ny uke,
og mandagens optimisme kommer uansett!

Da er nistematen pakket, kaffetermosen fylt, jeg har sendt av gårde skolelyset mitt, og jeg har en deilig
time for meg selv i ro og mak med frokost og God Morgen Norge, før jeg skal på jobb. Så er jeg klar.
Og så kan jeg jo kikke litt på dette bryllupsbilde vårt, og hente frem følelsen.
Da er dagens standard satt, jeg føler meg som en prinsesse.
Ny uke med nye muligheter, here I come!

12. september 2010

Klesrom til inspirasjon





Her er noen bilder fra klesrommet mitt, til inspirasjon for dere. Det er jo så mye moro med klær,
og hvis man er litt kreativ er det masse kult en kan gjøre med f.eks. et klesrom.
Jeg elsker klesrommet mitt, og er stadig inne og ordner, ommøblerer eller bare pusler litt med det.
Hver gang det kommer noe nytt inn, blir det omhyggelig plassert og lagt til rette inne på rommet mitt.
Og når man er så glad i klær og sko som jeg, da er det så moro og holde god orden på sakene sine!

Jeg har for eksempel også laget meg et heng som er ukens antrekk, der bytter jeg hver søndag
til et antrekk jeg synes er tøft akkurat nå. Og på collagen min har jeg klippet ut masse motebilder fra magasiner om hva som er i skuddet akkurat nå, så har jeg det hengende til inspirasjon
og syntes det er en innmari kul greie å ha hengende. Kanskje det var til litt inspirasjon for dere også?
Jeg tar flere bilder etterhvert av andre morsomme ting jeg finner på i klesrommet mitt, følg med:)

11. september 2010

God mat & digg lørdag hjemme




Mmmm, ja det har seg sånn at jeg er i den heldige posisjon av å være gift med en mann som elsker
å lage mat. Når han i tillegg lager fantastisk god mat, er smaksorganene mine i himmelen.
Og la det være sagt, at det er ikke bare slik at det er veien til en manns hjerte som er gjennom magen,
det fungerer faktisk utmerket godt andre veien også.

Etter lørdagens vakt på jobb (alltid like kjedelig med lørdagsjobbingen i butikk, men slik er det jo bare),
dro jeg innom butikken for å hamstre noen deilige blåskjell. Mannen min er en gud på kjøkkenet (der også:) og lager de herligste retter. Blåskjell er ingen unntak, og når han damper de med hvitløk og chilli,
ja da er kveldens kos satt til livs. Det er jo bare så sinnsykt digg!!

Så nå er alle stearinlysene tent, jeg har laget en ikke mindre herlig dessert (det er selvsagt mitt bord, godtemoms som jeg er), og i dag vanker det jordbær med smeltet sjokoladedipp.
Jepp, lørdags kveld hjemme med avslapping er ikke så værst:)
Hva gjør dere i kveld?  Uansett håper jeg det blir en super helg videre, enjoy folkens:)

10. september 2010

Sommerminner


Jeg kom over noen bilder og gode sommerminner, må bare elske dette av gode Changs da, sandtroll og badenymfe. Gotta love it!Har du noen gode sommerminner du vil dele, legg gjerne igjen en kommentar:)

7. september 2010

Herlig fridag med litt shopping


Ah, det var fantastisk med en fridag fylt med timer kun til min disposisjon. Etter husarbeid som
blir unnagjort hver tirsdag, flinke meg, satt jeg meg ned med den kopp kaffe og tv3 play. Har fattet
interesse for programmet Norges Rike, og der er det noen herlige figurer som villig blotter seg
og sitt rikmannsliv i sus og dus for norges befolkning. Jeg er ikke noen utpreget fan
av ralityserier, men akkurat denne serien likte jeg. Der treffer vi bl.a. han godeste Høyer,
for en karismatisk og flott fyr! Han har ordna seg bra. Jeg blei litt nyskjerrig og googlet han,
og bestemte meg deretter for å dra til byen og sjekke ut butikken hans. Og for en vakker boutique!!
I det jeg gikk inn, var det som en hvilken som helst elegant butikk i New York. Masse lekkert,
og masse dyrt. Men dette er jo skikkelige merkevarer, og for jenter som meg selv
er ikke dette akkurat stedet hvor man har råd til å handle hverdagsplaggene.
Men fantastisk morsomt var det med en glanerunde der i alle fall!

På min vei videre i byen fant jeg denne veska, og det er en glimrende, og glitrende, veske.
Jeg har kikket etter nettopp en slik veske, med god plass og som er fantastisk til skinntightser,
og de nye bianco skoene. Ser enda flottere ut, og glitrer enda mer i virkeligheten da.. Love it!
Har du gjort noen gode handler i det siste da, fortell! Legg gjerne igjen kommentarer til meg,
ser at det er mange som allerede har begynt å følge med bloggen min, morsomt!

4. september 2010

Lykken er nye sko....eller?


Rett skal være rett, lykke er så mangt, det finnes definitivt mer betydningsfylt lykkefølelse
enn et nytt par med sko. At barna har det bra, å være lykkelig gift, ha gode venner, være frisk
og ha fast inntekt er alle høyt på listen over "viktige" ting å være lykkelig for.
Men lykken av å kjøpe et par nye sko, ja det er en egen følelse av velvære, kanskje nettopp
fordi det ikke er så viktig eller betydningsfylt. Det å snuse inn lukten av nytt skinn, å sette inn foten
i noe nytt og spennede som du vet blir en del av din nye garderobe og tenke ut hvilke plagg
de kommer til å passe til osv., ja, det er en egen god følelse rundt dette som ikke alle forstår.

Mannen min for eksempel, han deler ikke akkurat min glede av at jeg nettopp har brukt penger
på enda et par med sko, men han forstår jo ikke dette her. Altså, det at det finnes et unevnelig tall
med fottøy i garderoben min fra før er ikke vesentlig, de er jo alle til forskjellig bruk må vite!
Noen er de gode hverdagsskoene og noen er til fest. Noen er helst til ikke å bevege seg i overhode,
men bare så fryktelig pene, og noen er sko du kjøpte på salg som du bare måtte ha fordi de passet
så utrolig godt til den nye litt spesielle, men akk så vakre kjolen. Hverken kjolen eller skoen
du bare måtte ha ble nevneverdig brukt, men er veldig kjekke å ha da!

Jeg har fast inntekt, barna ser ut til å ha det veldig bra, jeg har gode venner,
er relativt frisk og er veldig lykkelig gift - og jeg har kjøpt nye sko på Bianco i dag...
jeg er definitivt lykkelig! God helg:)

3. september 2010

Klær og sko til salgs!


Se i nettshoppen min! Eks.: Støvler fra Bianco, kr. 100,-

Jeg elsker høsten med fornyelse og opprydding av garderoben. Alt sommertøy pakkes pent ned,
og opp kommer herlige pelsvester, lune jakker, og tøffe sorte plagg. Denne høsten er det virkelig min type mote, med trendbilde fylt av leopardmønstre, fuskepelser, rød detaljer og skinnbukser er jeg i motehimmelen!! Og da er det jo også gøy å gå til innkjøp av litt nytt, eller mye nytt..:) Dessuten er jo jeg så heldig å ha fått ny spennende jobb (som jeg kommer til å fortelle mer om etterhvert) så i mitt garderoberom trengs det virkelig en stor opprydding! For her gjøres det plass til veldig mye nytt!

Så jeg legger ut endel klær og sko for salg i nettshoppen min som du finner link til på høyresiden her.
Jeg har også mye klær til salgs på finn.no. Send meg mail om hva du ønsker til visionofnorway@yahoo.com. God shopping!

2. september 2010

Sko til begjær


Ja disse lekkerbiskene koster ikke skjorta heller. 450,- på asos.
Gotta love nettshopping:)


Drømmeverden som anbefales!

Nettopp ferdig med "Jeg elsker Hollywood", bok nr. 2 i serien om den shoppinglystne, fancy magasin-jobbende, litt gale og impulsive Angela Clark. "I heart"-serien, som er skrevet av Lindsey Kelk, er en fantastisk morsom bokserie, når du vil ha lett underholdning, og drømme deg bort til en bekymringsfri hverdag for eksempel hva angår kredittkortgjeld på en veske fra Marc by Marc Jacobs som bare er så fantastisk at man MÅ ha den. Eller hvor det å jobbe for et magasin som profesjonell blogger og skribent også få et intervju med planetens mest sexy skuespiller hvorpå sexy skuespiller forfører skribent og gjør henne om til førstesidestoff over natten. Skjønner? Morsomt å få leve litt i en drømmeverden. Dette minner jo veldig om stilen i shopoholiker-bøkene, og det kan jo ikke bli feil.