26. september 2010

Puh, endelig søndag og hagearbeid!


Ja da var det blitt alt for mange dager siden jeg sist skrev noe på bloggen, skam! Den siste uken har
jeg vært på opplæring i den nye jobben, og dagene har vært lange og slitsomme. Og da har jeg blitt bitt
av den berømte tidsklemma, med lange dager på jobb, kø på vei hjem, legge seg tidlig, stå opp tidlig, klesvask, husvask, nistepakker, middag hos svigermor osv. Kjedelig. Note to self: Husk kosen
i hverdagen! Jobbe mere med det neste uke.
Fredag var det kickoff i Oslo, fantastisk morsom dag. Masse glade damer samlet til foredrag, motevisning, kampanjepresentasjon og herlig lunsj på SAS hotellet, knall fin dag! Denne jobben blir super!

Etter en stressende uke, har det vært kjempe deilig med frihelg. Vel, når det er frihelg er jo selvfølgelig
det en gyllen mulighet til å gjøre forefallent hus og hage arbeid, så vi hoppet i arbeidsklærne lørdag
morgen og satt i sving med opprydding i hagen. Herlig å bli kvitt masse og rensket opp.
Etter en deilig kveld på koselig venninnebesøk, og senere litt spekemat med vin og kos sammen med
mannen min og en kamerat han hadde på besøk, gikk vi jammen løs på hagen igjen i formiddag.
Flinke folk. Så nå er det snop og film på hjemmekinoen som gjelder, og kom du deilige søndagskveld!
Ha en fin helg videre, det skal jeg!

1 kommentar: