13. september 2010

Ny uke, nye muligheter



Jada jada, det er jo så flott å være optimistisk når mandag morgen kommer, men i realiteten
suger det jo litt. Helgen min har i allefall vært så deilig at jeg har ingen som helst slags trang til å haste
inn i ukens nye muligheter. Jeg syntes de mulighetene livet allerede tilbydde meg i helgen var utmerket.
MEN det er jo bare å kaste seg rundt, også blir det jo så bra med ny uke,
og mandagens optimisme kommer uansett!

Da er nistematen pakket, kaffetermosen fylt, jeg har sendt av gårde skolelyset mitt, og jeg har en deilig
time for meg selv i ro og mak med frokost og God Morgen Norge, før jeg skal på jobb. Så er jeg klar.
Og så kan jeg jo kikke litt på dette bryllupsbilde vårt, og hente frem følelsen.
Da er dagens standard satt, jeg føler meg som en prinsesse.
Ny uke med nye muligheter, here I come!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar