28. september 2010
Knall god start i ny jobb, og herlig pai til middag..:)
Denne uken er super spennende for min del. I går var det siste dag med opplæring, og i dag satt jeg i gang med min nye jobb! Nå står jeg på egne ben. Spennende. Og litt nervepirrende. Og utrolig morsomt! Også har jeg tatt tak i meg selv med tanke på å ivareta kosen i hverdagen. Denne uken skal bli god. Det var jo litt spesielt i forrige uke pga. all opplæringen og farting til Oslo osv. Det tar på å være under opplæring i ny jobb altså! Alle sanser er konstant i beredskap, du smiler hele tiden, selv når mest sannsynlig ingen ser deg, du prøver å være så pen og flink og snill som mulig, du suger inn alle inntrykk, og prøver å få deg all ny kunnskap på en gang. Det er rett og slett ganske slitsomt, men akk så morsomt! Du lærer utrolig mye nytt, blir kjent med mange nye mennesker, tilegner deg ny kunnskap og utvikler deg. Hurra for utvikling!
Første dagen har gått kjempe bra. Jeg fikk en super velkomst av jentene og føler meg allerede litt husvarm. Nå er jeg nettopp kommet hjem og skal ha herlig middag med elsklingen, som han har laget til oss. Pai med kylling, masse ost, eggeblanding og masse hemmelig snadder. Mmmm...ha en fin fin kveld, det skal jeg:)
Abonner på:
Legg inn kommentarer (Atom)


Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar