14. september 2010

Rolig morgen med skumle striper i håret


Ja, det må jeg si, nå er jeg 27 år og det er første gang jeg striper håret selv..spennende.
Også skal jeg ha lyse striper, må si jeg er litt spent. Skrekkene er jo liksom orange hår, det hadde vært krise. Er litt skeptisk når jeg ser bildet... Men det blir vel bra, håper jeg.

Ellers er det fridag i dag, og siden jeg har så ryddig hus, som jeg så fint kåserte i går om Norges rike
og rene gulv, tenker jeg det melder seg en aldri så liten shopping tur til byen! Og det er alltid kos!
Har sikla lenge på en ny jakke. En fluffy, varm og skjønn lite sak.
Og nå er det jo plutselig blitt høst! Syntes det er koselig jeg altså, å finne frem lune strikkeplagg og fine kåper. Jeg liker høstens friske luft, fargene og stearinlysene. Jeg liker ikke tanken på at vi har
vinteren i møte, men det velger jeg å ikke tenke mere på. Høsten er fin den, det er bare
å nyte kosen den innbyr til. Hver morgen for eksempel, tenner jeg stearinlys når jeg
setter meg ned med en kopp kaffe, blogger og frokost.
Må si det har sin sjarm:)

Nå må jeg sjekke den guffa i håret, krysser fingrene for at dette gikk min vei
(ellers blir det hastetelefon til Charlotte, frisøren min).
Så blir det som nevnt en bytur, også lurer jeg på om ikke jeg skal nyte høstdagen med
en varm kopp kakao og et nytt magasin når jeg kommer hjem.
Ja, det er ikke så værst:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar