Jeg har noen ting jeg er veldig glad i å gjøre når jeg er hjemme alene. Det ene er gleden av et flunkende
nytt magasin, morgenklubben på radioen, slått i følge av en god kopp kaffe. Det er rett og slett noe av
det beste jeg vet når jeg har litt tid for meg selv før jeg skal jobbe på ettermiddagen. Da har jeg laget
kaffe og nistepakke(r) til skolelyset mitt og kysset han farvel, gitt mat til dyra, og gjerne ryddet og
ordnet litt i huset. Så er det tid for seg selv.
Jeg koser meg masse med mannen min, og vi har en herlig hverdag, men det er godt å ha noen gleder
en koser seg med når en er alene òg. Jeg kjeder meg aldri, det har jeg hverken tid til eller for lite
innhold i livet til å gjøre. Det er bare å finne på noe du trives med! Så om det er å pusle med
en hobby, å gå en tur, dra på cafè, prate med venninner, shoppe, trene, gå på et kurs,
ordne i huset eller å lese en bok, kos deg!! Det gjør jeg, med all of the above.
Bortsett fra treningen da, det har jeg tenkt å begynne med. Hadde tenkt!
ordnet litt i huset. Så er det tid for seg selv.
Jeg koser meg masse med mannen min, og vi har en herlig hverdag, men det er godt å ha noen gleder
en koser seg med når en er alene òg. Jeg kjeder meg aldri, det har jeg hverken tid til eller for lite
innhold i livet til å gjøre. Det er bare å finne på noe du trives med! Så om det er å pusle med
en hobby, å gå en tur, dra på cafè, prate med venninner, shoppe, trene, gå på et kurs,
ordne i huset eller å lese en bok, kos deg!! Det gjør jeg, med all of the above.
Bortsett fra treningen da, det har jeg tenkt å begynne med. Hadde tenkt!
Er veldig gøy å følge med den fine bloggen din snuppa :)
SvarSlett