7. september 2010

Herlig fridag med litt shopping


Ah, det var fantastisk med en fridag fylt med timer kun til min disposisjon. Etter husarbeid som
blir unnagjort hver tirsdag, flinke meg, satt jeg meg ned med den kopp kaffe og tv3 play. Har fattet
interesse for programmet Norges Rike, og der er det noen herlige figurer som villig blotter seg
og sitt rikmannsliv i sus og dus for norges befolkning. Jeg er ikke noen utpreget fan
av ralityserier, men akkurat denne serien likte jeg. Der treffer vi bl.a. han godeste Høyer,
for en karismatisk og flott fyr! Han har ordna seg bra. Jeg blei litt nyskjerrig og googlet han,
og bestemte meg deretter for å dra til byen og sjekke ut butikken hans. Og for en vakker boutique!!
I det jeg gikk inn, var det som en hvilken som helst elegant butikk i New York. Masse lekkert,
og masse dyrt. Men dette er jo skikkelige merkevarer, og for jenter som meg selv
er ikke dette akkurat stedet hvor man har råd til å handle hverdagsplaggene.
Men fantastisk morsomt var det med en glanerunde der i alle fall!

På min vei videre i byen fant jeg denne veska, og det er en glimrende, og glitrende, veske.
Jeg har kikket etter nettopp en slik veske, med god plass og som er fantastisk til skinntightser,
og de nye bianco skoene. Ser enda flottere ut, og glitrer enda mer i virkeligheten da.. Love it!
Har du gjort noen gode handler i det siste da, fortell! Legg gjerne igjen kommentarer til meg,
ser at det er mange som allerede har begynt å følge med bloggen min, morsomt!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar