
Noe av det jeg liker best, sånn hverdagslig, er å komme hjem etter tidligvakt på mandag,
gjøre rent og pusle i huset, for når fridagen min kommer på tirsdag kan jeg bare kose meg med
det jeg har lyst til, i rent og ryddig hus! Ja, jeg er blitt voksen, jeg hører det på meg selv nå,
når jeg finner glede i rent hus liksom, hehe, ja det er en del av livet det òg:)
Så da er altså rengjøringen unnagjort, og jeg kan sette meg ned å se på Norges Rike
med noe godt attåt, og glede meg til en hel fridag i morgen, hurra :-) Ha en super duper kveld!
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar