Når du kommer hjem fra jobb eller skole, og er bare så sulten (!) er det ikke lett å sette i gang med
en god middag med variert innhold. Du vil jo bare ha noe farlig fort! Men legger du litt tid og godheten
i middagen, er det jo enda mer herlig å sette seg ned foran tv, med en god middag i fanget. Det ble
saken hos oss i dag, det ble en spennende grateng fylt med kjøttdeig og hjemmelaget saus, pasta og hjemmelaget ostesaus, toppet med knust tortillachips og ost, og gratinert i ovnen, jummy, anbefales!
I tillegg til at det er godt å spise mye deilig mat, er det veldig koselig å lage maten sammen. Vi har vår kvalitetstid når vi kommer hjem fra jobb og skole, og kan bruke tid sammen på kjøkkenet. Det er vår tid.
Vi prater om hvordan dagen har gått, tar noen ganger et glass vin, koser og rører. Han lager selve maten,
jeg er assistent, rydder, vasker og dekker bord. Det føles bra å gjøre noe koselig ut av noe som for
mange er rutinejobb og litt kjedelig. Gjør det til noe hyggelig sammen, og nyt hverdagen!
Åhh, så koselig den kjøkkenkroken var :o) Tiden man deler sammen, er den viktigste og den MÅ nytes... Håper maten smakte like godt som den ser ut.. Ha en flott kveld! :o)
SvarSlett