Jeg ble kjempefornøyd jeg! Og det beste av alt, det kostet meg bare 60,-, hos frisøren med mitt
laaaange hår må jeg jo betale en tusenlapp! Ja, takk til H&M, jeg var skeptisk,
men reklamerer og applauderer dere for denne flotte hjemmefargen.
Dagen i dag har gått i rasende tempo i grunn, gjør det ikke alltid det når man koser seg
og vil få mest mulig ut av en dag da? Det er tilsynelatene slik for mine fridager i alle fall.
Det ble en bytur; vindushopping på Høyer, begynte på julegavene (!) hos Sinclair, og hjalp mormor
på ica maxi. Jada, en innbringende bytur! Også ble det jo innmari bra vær i dag, reine sommeren jo!
Så kakaoplanene mine ble utsatt, blir nok av høstdager fremover hvor kakaoen smaker innmari
mye bedre enn på en solskinnsdag som denne.
Det var så deilig å freshe opp fargen litt, har blitt ganske slitent etter sommeren. Det er så mange som
sier til meg at jeg er så heldig som har så langt hår (ja, det er faktisk mitt eget, ikke extensions:), men
det er jaggu endel jobb også. Det blir ikke slett, glansfullt og fint av seg selv om morgenen gitt!
Men det er absolutt verdt det, jeg er fryktelig glad i det lange håret mitt. Jeg har vel spart
i nesten 10 år nå, og kommer garantert til å ha det langt i minst 10 år til. Hver gang jeg får et lite stikk
av lyst på kort bob, flyr tanken bort like fort som den kom. Jeg mener ærlig talt, selvfølgelig
er det kult med tøff frisyre, men jeg hadde savnet det lange håret igjen, fort.
Det var mye tankespinnerier rundt hår, faktisk,
ja det er mange viktige ting å tenke på her i verden!
He he, ha en flott kveld da, klem fra meg:)


Hei, synes håret ble kjempe fint, bare lurte på hvilken farge du brukte? Ellers synes jeg du har en veldig fin blogg, har begynt å følge deg hver dag:)
SvarSlett