21. september 2010

Litt leopard piffer opp hverdagen!


Ja, jeg er jo allerede selvutnevnt shopoholiker, og leopardfan. Jeg elsker leopardmønster på klær,
sko og vesker, og at nettopp det har gjort comeback i høstens motebilde, faller rett i min gate.
Jeg liker å følge med på moter og trender, men er absolutt ikke slavisk. Jeg har min egen stil og egne
favoritter, og bytter ikke ut garderoben fordi en ny trend entrer motebilde. MEN i jobben min må jeg
følge med på motene, jeg MÅ vite hva jeg snakker om og jeg MÅ gå med noeav det sist ankommende. Stakkars meg:) He he, men alvorlig talt, hvis man ønsker går det rent praktisk å følge motebilde kun ved
å tilføre noen detaljer. En leopardveske, en rød leppestift, skinntights, store strikkegensere. Sistnevnte
er vel ikke å forakte uansett på denne tiden. Gjør litt mote og glam ut av hverdagen med enkle detaljer,
du må ikke være moteslave eller tilegne deg all kunnskap, og det trenger ikke vært dyrt.
Det er lite som skal til om du har interessen, men ikke helt vet hvordan.

Da jeg fant denne vesken gjemt, og glemt, bort på boden, var jeg happy! Den er jo bare fantastisk,
og litt leopard i hverdagen er røft, lekkert og sensuelt. Me like! Enhver garderobe i høst bør inneholde
litt dyremønster, som for eksempel en veske. Da blir det et kult tilbehør, to much blir bare rotete,
billig og harry. Men én detalj med dyremønster sier bare: mjau:) Det er i allefall min mening, permanent,
og ikke så rent lite av resten av designerverdenen sin denne høsten.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar