Mmmm, ja det har seg sånn at jeg er i den heldige posisjon av å være gift med en mann som elsker
å lage mat. Når han i tillegg lager fantastisk god mat, er smaksorganene mine i himmelen.
Og la det være sagt, at det er ikke bare slik at det er veien til en manns hjerte som er gjennom magen,
det fungerer faktisk utmerket godt andre veien også.
Etter lørdagens vakt på jobb (alltid like kjedelig med lørdagsjobbingen i butikk, men slik er det jo bare),
dro jeg innom butikken for å hamstre noen deilige blåskjell. Mannen min er en gud på kjøkkenet (der også:) og lager de herligste retter. Blåskjell er ingen unntak, og når han damper de med hvitløk og chilli,
ja da er kveldens kos satt til livs. Det er jo bare så sinnsykt digg!!
Så nå er alle stearinlysene tent, jeg har laget en ikke mindre herlig dessert (det er selvsagt mitt bord, godtemoms som jeg er), og i dag vanker det jordbær med smeltet sjokoladedipp.
Jepp, lørdags kveld hjemme med avslapping er ikke så værst:)
Hva gjør dere i kveld? Uansett håper jeg det blir en super helg videre, enjoy folkens:)
Det ble en superkoselig kveld i går jenta mi!!
SvarSlettNå kommer det en ny "geek-uke" før vi nok en gang kan være "fulltid" du og jeg:)
Gleder meg masse til neste helg med deg gullet!
By the way, Super fin blog du har laget!!
(godt å vite at det er en liten "skap geek" i deg og... hehe)
Glenn