Hei jeg heter Therese, og jeg er shopoholiker.
MEN det var ikke det som var poenget her, nå ville jeg gi litt inspirasjon til hvordan en kan holde fin
orden i garderoben, og ha det moro med tingene vi anskaffer oss. For lets face it, det er jo endel klær
og sko som finner veien hjem til oss jenter. Jeg har laget meg en liten fotobok som for det første er
veldig morsom å ha som pynt på klesrommet, men som for det andre, og kanskje mer nyttig, kan brukes
til å bla igjennom når jeg lurer på hvilke sko jeg skal velge til ett antrekk! Smart ikke sant?
Fotobok tips: Ta bilde av alle skoene på et fint teppe eller lignende,
slik at alle bildene har lik bakrunn, og albumet blir helhetlig pent å se på.
Dette er jo selvfølgelig matnyttig for deg som har litt flere enn 5 par sko. Legger du til en null, stemmer
det kanskje bedre med min virkelighet. Men ikke si det til mannen min. Med dette lille inspirasjonshefte
har du altså full kontroll på hva som befinner seg i alle de eskene, i skapet, på boden osv...
Prøv det selv, and you can thank me later:)


Ikke dumt:)
SvarSlettJa det var jo genialt!
SvarSlettDet skal jeg oxo prøve, takk for fin idè! Syns det er veldig gøy å følge med på tipsene dine:)
SvarSlett