PT og flott ektemann
Svett i panna ja.. Men ingen fullfigur bilder enda:)
Da har startskuddet gått for høstens treningsprogram. I vinter lagde vi treningsrom hjemme, og nå er
det igjen tid for å legge ned noen timer der hver uke. Alle kan sikkert identifisere seg med at det ikke
alltid er like gøy å komme seg opp av sofaen for å legge iver og lyst i en treningsrunde, men jeg er så
heldig å ha en meget motivert, og motiverende partner, og det hjelper på! Også er jeg litt flink selv
og da..he he, lov å si det? Jeg er i hvertfall veldig motivert for å bli litt strammere, å bli gift er ingen
grunn til å sette seg i godstolen å ta livet med ro! Tvert i mot, enda større grunn til å holde seg
i form og fortsette å være den personen en slo seg til ro med. Jeg vil i hvertfall prøve
å være flott for mannen min, kan ikke skade på den gode hverdagen det? :-)


Så utrolig flinke dere er :o) Skulle ønske jeg hadde et snev av den motivasjonen din... stå på!!
SvarSlettDet er bare det å komme i gang (enklere sagt enn gjort, I know), følelsen etter trening er sinnsykt deilig! Goood samvittighet er noe av den beste følelsen jeg vet:)
SvarSlett