18. september 2010

Gratis gavepakke


 
AVSLUTTET, en vinner er blitt trukket:)

Har funnet frem en koselig liten gavepakke med ting som jeg ikke har fått bruk for, og hva er vel bedre
enn å gi den bort til noen andre som kan få glede av den? Det er en lekker leppestift fra Loreal/Claudia Schiffer, dyp mørk rød farge, og et nydelig lite smykkeskrin med speil.

Konkurransen går rett og slett ut på å skrive en koselig kommentar. Ha ha, enkelt?
Legg inn en kommentar her, konkurransen avsluttes i morgen søndag kl. 21:)

Lise Lotte ble vinner av denne konkurransen, du må sende meg en mail: visionofnorway@yahoo.com

7 kommentarer:

  1. Hei, så fin blogg du har. Jeg ønsker meg gjerne leppestiften jeg:)

    SvarSlett
  2. Utrolig fin giveaway, jeg vil gjerne ha!! Du har en kjempe bra blogg, følger med deg!

    SvarSlett
  3. Åh så fin, jeg vil være med! Synes du skriver en bra blogg, ser innom hver dag:)

    SvarSlett
  4. Hei Therese! Jeg trenger ingen rød leppestift, men synes du fortjener en kommentar allikevel :D.. Jeg gikk på skole med Glenn i sommer og han fortalte meg om siden din. Egentlig har jeg ikke hatt noen voldsom interesse for klær, men jeg må innrømme jeg blir inspirert av gløden du legger igjen her inne :) Gratulerer så mye med ny jobb, håper du vil trives... kommer til å fortsette å følge med deg, suuuuper blogg :)
    Susanne

    SvarSlett
  5. Hei Susanne, så koselig sagt av deg! :) Jeg skal fortsette å prøve å være en inspirasjon for deg, og andre! Tusen takk skal du ha, det var gøy å få så hyggelig tilbakemelding:) Lykke til videre til deg også, med studiene!

    SvarSlett
  6. Jeg synes også du inspirerer meg med bloggen din, artig å følge med deg og likte veldig godt å lese om klesrommet ditt, håper på flere tips om klær og moter også! Hadde satt stor pris på leppestift i posten:)

    SvarSlett
  7. Kjempe fin side du har! Jeg vil vli med på konkurransen! - Gyda

    SvarSlett