Jeg må bare poste en aldri så liten bruksanvisning angående det å legge inn kommentarer til innleggene
mine. Jeg har fått flere spørsmål bl.a. på mail hvor dere sier at det er vanskelig å legge inn
kommentar, og om man eventuelt må ha en innlogging. Det trenger du ikke å ha.
Når du trykker på "kommentarer" under selve innlegget du ønsker å kommeneter, må du i feltet
"kommenter som" velge: navn/nettadresse. Da kommer det opp et nytt vindu hvor det står rediger
profil, her taster du inn navnet ditt. Altså ingen innlogging nødvendig. Men jeg opplever at det er noe
profil, her taster du inn navnet ditt. Altså ingen innlogging nødvendig. Men jeg opplever at det er noe
bugs i perioder, så fungerer det ikke, prøv igjen:) Håper dette var til hjelp!
Funka!!
SvarSlettSå bra! Viste det var noen som syntes akkurat dette innlegget var bra... Da er det bare å kommentere i vei:)
SvarSlett