16. september 2010

Legge inn kommentarer på bloggen

Jeg må bare poste en aldri så liten bruksanvisning angående det å legge inn kommentarer til innleggene
mine. Jeg har fått flere spørsmål bl.a. på mail hvor dere sier at det er vanskelig å legge inn
kommentar, og om man eventuelt må ha en innlogging. Det trenger du ikke å ha.
Når du trykker på "kommentarer" under selve innlegget du ønsker å kommeneter, må du i feltet 
"kommenter som" velge: navn/nettadresse. Da kommer det opp et nytt vindu hvor det står rediger
profil, her taster du inn navnet ditt. Altså ingen innlogging nødvendig. Men jeg opplever at det er noe
bugs i perioder, så fungerer det ikke, prøv igjen:) Håper dette var til hjelp!

2 kommentarer:

  1. Så bra! Viste det var noen som syntes akkurat dette innlegget var bra... Da er det bare å kommentere i vei:)

    SvarSlett