20. september 2010

Rødt er det nye sorte i høst


Jeg elsker denne kåpen, høstens hotte kåpemote med denne supre hettekragen er jo glimrende når det virkelig blir kalde dager. Personlig synes jeg det er ganske kaldt nå, så da er det jo bare å stålsette seg!! 
Forhåpentligvis blir jeg å finne med denne kåpen i høst, og da er jeg ikke i tvil hvilken farge jeg velger. Rødfargen er hot nå, rød er det nye sorte i høst, og går du for røde detaljer, vil du garantert
bli lagt merke til! Jeg elsker rødt, det er feminint, lekkert og sensuelt. 
Akkurat nå får du 40% på en valgfri vare hos Ellos, og da blir det jo heller ikke store summen
om du skal investere i en ny lekker kåpe denne høsten.

3 kommentarer:

  1. OMG, enig, den var kjempe lekker!

    SvarSlett
  2. Så litt stor ut den hetta, men sikkert deilig på vinteren da. Enig i at fargen er kjempe fin! Kult med noe annet enn sort liksom.

    SvarSlett
  3. Kunne ikke tenkt meg noe bedre enn en stooor hette å pakke ørene inn i når vinden hyler ute. Er selv en ordentlig frysepinne og elsker romslige plagg med plass til enda en genser under om jeg skulle trenge det.. :o) For ikke å snakke om den nydelige fargen da... *smelt*

    SvarSlett