Litt vemodig er det, når siste arbeidsdagen på Floyd kom i dag, en epoke er over. Men en ny åpner seg, enda bredere og mer spennende, og du verden så spennende den blir! På mandag starter jeg opplæring
i ny jobb. Butikksjef. Jeg smaker litt på ordet, og da tenker jeg utfordrende, litt skremmende, mer ansvar, mer jobbing, mer klær, mer lønn, mer moro, mer alt! Jeg elsker følelsen av ikke helt å vite hvordan det blir. Jeg vet bare at det blir veldig bra!
i ny jobb. Butikksjef. Jeg smaker litt på ordet, og da tenker jeg utfordrende, litt skremmende, mer ansvar, mer jobbing, mer klær, mer lønn, mer moro, mer alt! Jeg elsker følelsen av ikke helt å vite hvordan det blir. Jeg vet bare at det blir veldig bra!
Men først er det helga, og kom du deilige frihelg. Det er herlig, vi skal bare kose oss sammen, spise god
mat, se film, være sammen, lille familien min. Hva skal du i helgen? Uansett håper jeg den blir koselig:)
mat, se film, være sammen, lille familien min. Hva skal du i helgen? Uansett håper jeg den blir koselig:)

Så gøy Therese, blir kult å følge med deg å høre hvordan den nye jobben blir! Grattis:)
SvarSlettTakk, ja blir spennende, følg med:)
SvarSlett